Iveta Havlová – kvantové přepisy a konstelace (obsazeno)
Číslo akce: | 8 |
---|---|
Lektor: | Iveta Havlová |
Místo: | Studio Metodějova 9a, Brno, Královo pole |
Termín: | 26. 6. 2025 16:00 Čtvrtek 26. 6. 2025 od 16:00 do cca 20:00 hod.
|
Hodinová dotace: | 4 hod. |
Cena: |
1 000 Kč, záloha 0 Kč
Cena za workshop: 1000,- Hradí se na místě po skončení workshopu. |
Anotace:
Při svých hromadných přepisech, které jsou součástí workshopu nejdříve pro skupinu přepisuji obecné deficity. A to včetně archetypálních, které vyplývají například z tradice patriarchátu anebo dávných vzorců ochrany hojnosti. V konstelacích potom v rámci vašich témat vnímám, kde leží deficit (například B2 - hroucení při rozdílnosti potřeb dvou lidí, B3 - odpor při rozdílnosti potřeb dvou lidí, B5 - cyklení se ve "štěkací" fázi komunikaci bez schopnosti rozvinout dialog...) a nasměruji konstelaci tak, aby bylo překlenuto slabé místečko psychiky a došlo k největšímu ozdravnému průlomu.
Občas se stane, že se potkáme v okamžiku, kdy jsou Vaše kompetence už připraveny a vaše Esence tedy může zazářit. Potom přepis i konstelace směřují k realizaci Vašeho jedinečného daru. :)
Obsah akce:
Lidská psychika je tvořena ve vrstvách. V jejím středu jako slunce září Esence - nejsilnější charakteristika naší bytosti. Kolem ní se, jako na oběžných dráhách, rodí jednotlivé kompetence k pozemskému životu. Ve své patnáctileté práci s vývojovým traumatem jsem prozkoumala a pojmenovala jednotlivé kompetence, které se tvoří v dítěti a potom přetrvávají v dospělém.
Kompetence A = Já, jak se vidím vlastníma očima a jak se o sebe starám a sebe prezentuji.
Kompetence B = Jak dokážu vstupovat do kontaktu s druhými, udržet se ve vztazích a zůstat ve vztahu sám sebou.
Kompetence C = Jak dokážu ve vztazích dělat to, co chci.
Kompetence D = Jak ve vztazích dokážu nejen ocitnout, být v nich autentický a dělat, co chci, ale i spolupracovat.
Kompetence vznikají postupně a fungují v nás ve vrstvách, jako dřevěná hračka "bábuška", kdy ve větší panence je vždy menší a menší.
Každá z těchto kompetencí má pomyslných 10 stupňů, které se v dítěti vytvářejí postupně. Pokud se v dětství některý stupeň přeskočil (například už v kompetenci A, protože například rodiče byli autoritativní a nenaučili dítě cítit své potřeby), jsou tím ovlivněny i další stupně této kompetence, a i všechny ostatní vrstvy "bábušky".